
Indlæser
Tirsdag d. 31. maj 2016 kl. 07:30 til 09:40
Mandag d. 30. maj 2016 kl. 14:30
Erhverv Randers,
Parkboulevarden 31,
8920 Randers NV
Erhverv Randers
Parkboulevarden 31
8920 Randers NV
Tag med op i helikopteren og få et kig ud over detailhandlen de næste 3 år. Få et indblik i teknologier og en anderledes forbrugsadfærd. Sammen lander vi i forskellige cases, metoder og how-to guidelines som du kan tage med hjem.
Du inviteres til at deltage i et arrangement under temaet Kunderejsen.
Inden en kunde står i butikken og handler har der været en forudgående rejse. Jo bedre vi kender denne rejse, jo nemmere er det at fange kunden på rette tidspunkt, med rette tilbud og rette informationer.
Dette arrangement byder på indsigt i de lavthængende frugter for at kæde online branding sammen med offline oplevelser. Også online kunden er under sin købsrejse i de fysiske butikker, men hvad vil få kunden til at stoppe op og lægge købet hos dig? Hvad gør andre for at være i kundens bevidsthed, når han shopper på nettet? Nethandlen stiger. Især den del der foregår på mobiltelefonen. Kan den mindre fysiske butik udnytte dét til sin fordel? Få konkrete eksempler på hvad der tæller for forskellige typer af kunder.
Foredraget giver overraskende veje at gå for den traditionelle butik.
Programmet starter med et oplæg ved Service Platform efterfulgt af cases som vil bringe trends i øjenhøjde og fortælle deres historie for hvordan de gjorde det.
Kurset præsenterets i samarbejde med:
Klik for at se et kort med stedets placering hos Google Maps >